HALOO HALOO

ASSALAMMUALAIKKUM. SELAMAT DATANG KE BLOG MISS CHIPSMORE. SEMOGA CERIA SELALU ;)
HOME SHELTER P.NENAS MANIS MANIS BERANAK(1) MANIS BERANAK(2) PUTIH DAN TOM KEPERGIAN 1 KEPERGIAN 2 JOHNNY KEMATIAN MANJA SANDY KIKI DOKTOR HAIWAN??? HERO & PH KLINIK HAIWAN JOHOR

Thursday 9 August 2012

Kehadiran sandy

Greeting Text



ini sandy. namanya sandy sebab korang ingat tak cerita spongebob. tupai tanah dalam cerita tu kan namanya sandy. jadi disebabkan dia ny suka melompat sana melompat sini , mak saya namakan dia sandy. dia ny comel sangat. dia ny sebenanya cucu kepada manis. mak dia ny dulu diberi kat makcik saya. jadi bila mak dia beranak mak cik saya taknak anak dia. jadi saya tak sampai hati nak biarkan dia jadi kucing jalanan. mak cik saya nak buang dia n adik dia. adik dia pon betina. sebenanya dia ny ada 3 beradik 2betina 1 jantan. yang jantan tu makcik saya bela. yang mak dia n anak dia ag sekor dia bagi kat orang. jadi smpai sekarang (2011) saya bela sandy. alhamdulillah dia sihat. saya bercadang nak kasikan dia(sunatkan). hope sandy sentiasa sihat smpai dia jadi tua . hehe

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DAN FOLLOW

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...