HALOO HALOO

ASSALAMMUALAIKKUM. SELAMAT DATANG KE BLOG MISS CHIPSMORE. SEMOGA CERIA SELALU ;)
HOME SHELTER P.NENAS MANIS MANIS BERANAK(1) MANIS BERANAK(2) PUTIH DAN TOM KEPERGIAN 1 KEPERGIAN 2 JOHNNY KEMATIAN MANJA SANDY KIKI DOKTOR HAIWAN??? HERO & PH KLINIK HAIWAN JOHOR

Friday 4 May 2012

kelahiran anak manis (1)

Greeting Text


aku masih ingat pada tarikh 9/11/2010. petang itu aku baru saja balik dari sekolah.(bas turunkan aku di belakang umah) tiba tiba je mak menjerit jerit suruh aku cepat masuk rumah lalu pintu belakang. aku pun masuk la dalam rumah. kebetulan waktu tu anak jiran aku pun ada kat situ. jadi mak aku pun panggil kitorang berdua. kami pun masuk la ke dalam rumah , rupa rupanya kucing aku manis,nak melahirkan anak. anak dia lahir songsang. aku dengan malina(anak jiran aku) pun tolong manis dengan dengan mengurut urut perut dia. lepas anak pertama keluar. lama gak la menunggu lepas itu keluar lagi sekor. dan tak lama lepas tu pun keluar lagi seekor. alhamdulillah semua nya selamat .manis hanya melahirkan 3 ekor anak. aku gembira sangat waktu tu.yang kat atas tu la manja dan cici(anak manis) . anak manis lagi sekor aku tak sempat ambik gambarnya sebab waktu aku ambik gambar kat atas tu , anak manis yang lagi sekor makcik aku yang bela. tapi waktu nak tolong manis tu, aku takut sangat sebab baru kali pertama tengok kucing nak melahirkan anak. sepanjang hari , sepanjang malam dan sepanjang masa aku jaga anak manis. setiap malam kalau anak manis mengiau aku pujuk. hehe. dah macam anak orang . anak manis yang pertama betina.

p/s :even manis dengan anak anaknya dah tak ada pada aku , aku masih sayangkan mereka

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DAN FOLLOW

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...