HALOO HALOO

ASSALAMMUALAIKKUM. SELAMAT DATANG KE BLOG MISS CHIPSMORE. SEMOGA CERIA SELALU ;)
HOME SHELTER P.NENAS MANIS MANIS BERANAK(1) MANIS BERANAK(2) PUTIH DAN TOM KEPERGIAN 1 KEPERGIAN 2 JOHNNY KEMATIAN MANJA SANDY KIKI DOKTOR HAIWAN??? HERO & PH KLINIK HAIWAN JOHOR

Friday 9 November 2012

miss you all

Greeting Text
 assalammualaikkum dan salam sejahtera.
hari ni aku rasa rindu sangat pada kucing kucing aku yang aku berikan pada orang. aku masih tak dapat nak lupakan kenangan manis antara aku dak kucing kucing aku. aku rasa rindu sangat dengan anis(nama kucing) dan anak anak nya. baru-baru ni aku dengar cerita yang manis dah pergi untuk selama lamanya. sebenarnya aku rasa menyesal sebab aku bagi kau pada orang lain. aku tak pernah lupakan kau manis. kaulah kucing 1 yang aku bela.
aku pun rasa rindu gak ngan manja dan cici . manja kau dah sihat ke. aku rindu pada kau. cici kumbang kau sihat tak. aku harap harap yang kau dan manja sihat sangat, aku dah berusaha dengan pelbagai cara untuk berjumpa dengan kau, tetapi tuan kau yang baru tu ada aja alasannya setiap kali aku nak jumpa kau. aku rindu sangat dengan korang. aku harap korang pandai pandai jaga diri. aku masih tak dapat nak lupakan kenangan terakhir antara kita sebelum kita berpisah 

manja kecik , kau aman ke kat alam sana. aku rindu sangat kat kau. umur kau tak panjang . kau tahu 2 hari lepas kau pergi , kawan baik kau juga pergi atas sebab kematian yang sama macam kau manja kecik. aku masih tak dapat nak lupakan kau. aku harap kau dapat mendoakan kejayaan aku di dunia dan diakhirat, aku jugak harap kau berbahagia di alam sana sayang . aku takkan lupakan kau. 


JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DAN FOLLOW

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...