HALOO HALOO

ASSALAMMUALAIKKUM. SELAMAT DATANG KE BLOG MISS CHIPSMORE. SEMOGA CERIA SELALU ;)
HOME SHELTER P.NENAS MANIS MANIS BERANAK(1) MANIS BERANAK(2) PUTIH DAN TOM KEPERGIAN 1 KEPERGIAN 2 JOHNNY KEMATIAN MANJA SANDY KIKI DOKTOR HAIWAN??? HERO & PH KLINIK HAIWAN JOHOR

Tuesday 6 November 2012

si dia kesayanganku

Greeting Text
assalammualaikkum, salam sejahtera

hari ni tetibe pulak teringat pada 1 kenangan pahit yang memang aku tak pernah lupa bila aku berada kat kawasan tu. setiap kali aku lalu atau masuk ke kawasan tu aku pasti teringat pada si dia. aku masih tak dapat melupakan si dia walaupun sudah 2 tahun berlalu .  kisahnya tentang seekor anak kucing

aku masih ingat lagi waktu tu masih dalam bulan raya (2 tahun lepas) , time tu aku pergi ke surau sebab nak panggil ayah aku balik rumah sebab kawan ayah datang beraya. time tu lepas isyak la. aku sampai je kat surau aku ternampak seekor anakkucing (usia dalam 1 bulan lebih) yang sangat comel, aku pegang kucing tu sambil menunggu ayah aku keluar dari surau. aku usap usap kepala anak kucing tu. dia sangat manja .  waktu aku pegang dia tu tetiba je dia meronta dan dia pun terlepas dari tangan aku, dan lepas tu aku cari dia sebab aku dah niat aku nak bela kucing ni, aku nak bawak balik rumah dan nak mintak izin mak untuk bela kucing tu. puas aku cari cari tapi masih tak jumpa. tetiba aku terdengar suara anak kucing menjerit . suara tu macam suara anak kucing kena langgar. aku cari dan aku dapati anak kucing yang aku baru je pagang telah dilanggar . aku menangis kat situ , aku rasa kalau aku tak lepaskan dia tentu dia takkan mati dilanggar. sampai sekarang aku masih menyalahkan diri sendiri atas apa yang berlaku. aku lihat kau terketik ketik sebelum mati dengan sepasang mata aku. aku tengok kau nazak kat depan mata aku. aku bukan taknak tolong tanam kau kucing , tapi orang surau yang telah langgar kau tu dah bawa kau ke tempat lain. aku jugak dengar mereka kata kalau kau mati mereka yang akan tanam kau. waktu tu satu badan aku menggeletar sambil teresak esak menangis.lepas tu aku terus naik basikal sambil menangis sebab aku rasa bersalah sangat maafkan aku meow. maafkan aku. kalau bukan disebabkan aku pasti kau takkan pergi . disaat ni aku masih tak dapat melupakan kau meow. aku harap kau akan tenang di alam sana 

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DAN FOLLOW

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...