HALOO HALOO

ASSALAMMUALAIKKUM. SELAMAT DATANG KE BLOG MISS CHIPSMORE. SEMOGA CERIA SELALU ;)
HOME SHELTER P.NENAS MANIS MANIS BERANAK(1) MANIS BERANAK(2) PUTIH DAN TOM KEPERGIAN 1 KEPERGIAN 2 JOHNNY KEMATIAN MANJA SANDY KIKI DOKTOR HAIWAN??? HERO & PH KLINIK HAIWAN JOHOR

Wednesday, 20 February 2013

CLOUBY

Greeting Text
assalammualaikkum . ingat lagi tak pada clouby ni. dulu kan hidung dia ni luka teruk. cerita dulu waktu dia luka boleh klik (SINI) .clouby dah semakin manja dengan family aku. kalau dulu masa mula mula , clouby taknak main. duduk diam je, lepastu tidur. sekarang dia dah berubah. clouby sangat aktif dan baik. selera makan dah tak macam dulu, kalau dulu dia taknak makan. tapi sekarang selera makan dah bertambah

                           
                                                     ni gambar clouby waktu dia sakit dulu.

                            
                                                                  ni gambar terbaru clouby


semenjak aku jadi tuan baru pada clouby aku tak kurung dia . cuma kandang dia aku sentiasa bukak. dia tak biasa tidur di luar sangkar. clouby ni kalau setiap kali aku bawak keluar rumah jalan jalan dia mesti ketakutan sebab sebelum dia dia tak kenal dunia luar. dia penakut dengan dunia luar . alhamdulillah , berkat doa semua kawan kawan clouby dah sembuh sepenuhnya.  sekarang aku cuba nak biasakan diri dia supaya tak takut dengan dunia luar.
                                            
maaflah ya , gambar ni waktu subuh aku nak pergi sekolah, tilam tilam baru nak kemas, jadi korang nampaklah tilam tilam tu ya, endahkan gambar adik aku tu. hehehe.  gambar ni gambar kucing kucing aku yang masih lagi dalam sesi perkenalan dengan clouby. clouby ni suka dengan kucing betina aku yang warna hitam tu namanya sandy, tapi si sandy ni dah aku kasikan (atau lebih dikenali dimandulkan). jadi sandy boleh jadi kawan baik jelah pada clouby, si kiki pulak , garang sangat dengan clouby. tapi insyaallah lama kelamaan nanti baiklah mereka bertiga ni. terima kasih pada semua kawan kawan yang mendoakan clouby ya. aku gembira clouby dah sihat sejahtera. cewahh . hehe. terima kasih sekali lagi pada kawan kawan yang mendoakan kesihatan clouby ya. :) . salam sayang. assalammualaikkum




JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DAN FOLLOW

2 comments:

Razil Tahir said...

huuu..
kim salam kat cluby okay? :)

Mymy Mushie said...

http://mymymushie.blogspot.com/2013/02/dugaan-dari-ilahi-boi-amri.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...