HALOO HALOO

ASSALAMMUALAIKKUM. SELAMAT DATANG KE BLOG MISS CHIPSMORE. SEMOGA CERIA SELALU ;)
HOME SHELTER P.NENAS MANIS MANIS BERANAK(1) MANIS BERANAK(2) PUTIH DAN TOM KEPERGIAN 1 KEPERGIAN 2 JOHNNY KEMATIAN MANJA SANDY KIKI DOKTOR HAIWAN??? HERO & PH KLINIK HAIWAN JOHOR

Wednesday 27 February 2013

I MISS YOU

Greeting Text
video ni aku buat kerana aku terlalu rindu sangat pada kucing kucing aku yang ada yang masih ada pada aku , dan ada juga yang sudah pergi buat selamanya. banyak sangat kenangan aku dengan kucing kucing aku. semua kenangan tu aku abadikan dalam setiap gambar. mak aku selalu pesan "jangan pernah lupakan kenangan pahit manis kita bersama dengan diorang (kucing), simpan baik baik kenangan tu semua." 
terlalu banyak pahit manis antara aku dengan mereka. tak tercerita rasanya. jadi aku abadikan dalam gambar dan video. :)  saksikan sendiri
                                             

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DAN FOLLOW

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...